0 800 300 052 Зворотній дзвінок
Кошик покупок (0)
Ваш кошик порожній!

Мебельна фабрика «ЛіВС»

Одна з лідерів по виробництву м’яких та корпусних меблів на ринку України.

Уже понад 25 років ми виробляємо меблі для Вас, створюючи затишок і комфорт у Ваших домівках.

Мета компанії

Задоволений покупець.Ми намагаємося не відставати від світових стандартів і йти в ногу з часом.

Талановиті дизайнери з багаторічним досвідом працюють над створенням дизайну, продумуючи до дрібниць кожну деталь, створюючи зручні і унікальні меблі для Вас. Наші меблі приваблюють покупців з чудовим почуттям смаку. Справжнім підтвердженням тому є нагороди і висока оцінка відомих дизайнерів-мебельників на найбільших виставках. За статистикою 70% наших клієнтів повертаються знову і радять нас своїм друзям знайомим.

Висока якість, неперевершений дизайн

та довіра до нас, як до партнерів, допомогло створити нам одну з найбільших торгівельних мереж в Україні, що складається з фірмових салонів в усіх регіонах країни. Крім того, наші меблі експортуються в більш ніж 20 країн світу.

Асортимент нараховує близько 700 найменувань різних колекцій і стильових рішень. Наймодніші тенденції, використання сучасних технологій, ретельний відбір комплектуючих, більшість з яких закуповується в Європі, багатоетапна система контролю якості - все це дає можливість створювати меблі, які не залишать байдужим жодного покупця.

Дизайнерам та архітекторам

Фабрика м’яких меблів «ЛІВС» запрошує до співпраці архітекторів і дизайнерів, що займаються створенням інтер’єрів житлових та офісних приміщень. У наших фірмових салонах представлені кращі колекції м’яких і корпусних меблів, виконані в найбільш актуальних та сучасних стилях. Ми використовуємо найякісніші матеріали кращих фірм-виробників.

Відвідавши наші салони, Ви зможете ознайомитися з експозицією і обговорити з нашими фахівцями деталі взаємовигідного співробітництва. Будьте впевнені, ми запропонуємо Вам ексклюзивні умови та індивідуальний підхід.

Пишіть нам: livs.manager@gmail.com

Гарантійне обслуговування меблів здійснюється згідно з вимогами та строками, визначеними Законом України «Про захист прав споживачів». Гарантійний строк обчислюється з дня передачі (доставки) меблів клієнту.

Схема роботи:

При виникненні претензій до якості меблів у клієнта, необхідно оформити бланк рекламації / претензії у вільній формі і передати його в магазин, в якому була зроблена покупка товару. Якщо є можливість, сфотографувати причину рекламації на цифровий фотоапарат, і відправити на електронну адресу фабрики з повною інформацією про покупку (місто, ПІП покупця, магазин, назва моделі, тканина, і т.д.)

Термін гарантії виробу - 18 місяців з дня виготовлення. Гарантійний термін починається з моменту доставки виробу клієнту додому. Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів. Термін гарантій в такому випадку продовжується на час перебування виробу в ремонті.

Термін служби виробу – 10 років. У разі придбання дисконтних меблів - претензії за якістю і зовнішнім виглядом не приймаються. Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну, що виникли з вини Фабрики, будуть безкоштовно усунені Сервісним Центром Фабрики. Претензії до зовнішнього вигляду виробу, некомплекту, а також невідповідності замовлення приймаються тільки при отриманні виробу. Надалі такі претензії не приймаються, всі роботи здійснюються тільки за рахунок покупця. У паспорті виробу знаходиться гарантійний талон, який є доказом справного стану виробу при його покупці. Талон підписується Продавцем і Покупцем.

На Покупців нашого інтернет-магазину поширюються всі права, передбачені в Законі України «Про захист прав споживача». Повернення і обмін товару регламентуються ст.8 і ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів». Згідно зі ст.8 Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості Закону України «Про захист прав споживачів» У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, згідно порядку та в термін, встановлений законодавством, має право вимагати

  • пропорційного зменшення вартості
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товар

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право на свій розсуд вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

На Покупців нашого інтернет-магазину поширюються всі права, передбачені в Законі України «Про захист прав споживача». Повернення і обмін товару регламентуються ст.8 і ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів». Згідно зі ст.8 Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості Закону України «Про захист прав споживачів» У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, згідно порядку та в термін, встановлений законодавством, має право вимагати пропорційного зменшення вартості безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк відшкодування витрат на усунення недоліків товар У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право на свій розсуд вимагати від продавця або виробника: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Повернення або обмін товару виконується тільки згідно письмового висновку авторизованого виробником гарантійного сервісного центру про те, що умови експлуатації товару не порушені. Відповідно до ст.9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» Закону України «Про захист прав споживачів»: 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) (172-94-п) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України. 2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, що вимагає обміну товару. 3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування. Характер дефекту визначає експерт підприємства, який складає при огляді меблів акт експертизи, про що повідомляє покупцеві.

Закінчення гарантійного терміну. Невиконання умов експлуатації, при експлуатації меблів в приміщеннях з підвищеною вологістю. Наявність на виробі механічних пошкоджень. Перевищення допустимих навантажень на механізми трансформації. Нанесення шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасний випадок, використання неякісних засобів по догляду за меблями іт.д.). Нанесення шкоди виробу в результаті навмисних або випадкових дій споживача. Нанесення шкоди виробу, викликаної попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д. Наявність слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно, або організаціями, підприємствами, або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою. Нанесення шкоди виробу у результаті внесення змін до його конструкції. Використання виробу у виробничих цілях. На оббивку та чохли подушок, виконаних з тканини покупця. При відсутності чітко заповненого гарантійного талона або наявності в гарантійному талоні змін і доповнень.

У цих випадках сервісне обслуговування проводиться за рахунок Покупця згідно промислових розцінок.

  • Незначні відмінності у відтінках і фактурі облицювальних тканин і шкіри.
  • Незначні відмінності у відтінках кольору та різниця малюнку лакофарбового покриття (декору).
  • Незначні зморшки на обшивці м’яких елементів, що виникають після зняття навантажень і зникають після легкого розгладження рукою.
  • Відхилення від габаритних розмірів ± 2-3см. на один виріб (згідно ГОСТ 19917-93).
  • Дрібні волосяні тріщини ( “ефект розтріскування), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникли в процесі експлуатації меблів.

Претензії до виробу із забрудненнями, які виникли в процесі експлуатації меблів, не приймаються! Фабрика залишає за собою право на модифікацію виробів, поліпшення їх експлуатаційних властивостей без попереднього повідомлення. Відділ гарантійного обслуговування: м Сміла, Черкаська обл., Тел (04733) 2-47-87, 2-47-95, або 0-800-300-052

Розрахунок здійснюється в готівковий або безготівковий спосіб.

Безкоштовна доставка до складу в місто де є наший фірмовий салон. В інші міста України транспортними компаніями по їх тарифах. Коли Ваше замовлення буде готове, з Вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення дати і адреси доставки меблів.

* Доставка здійснюється безпосередньо до під'їзду або до дому. Занесення і складання здійснюється за додаткову плату. Детальніше про тарифи Вас проконсультує наш менеджер.

Ви давно мрієте купити новий диван або парочку крісел, але думаєте, що зараз Вам це не по кишені? Дозвольте Вас переконати у зворотному! Чому зручно купувати в кредит?

  • По-перше, іноді непросто накопичити необхідну суму на бажану покупку.
  • По-друге, це хороший спосіб вирішити строкову побутову проблему.
  • По-третє, навіщо платити все відразу, якщо є шанс обігнати інфляцію?

Купуйте товари в безпроцентну розстрочку там, де Вам зручно!

У Вас є можливість оформити кредит, не виходячи з дому, або не залишаючи робоче місце, в будь-якій точці України!

https://ukrsibbank.com
Валюта кредитуваня
гривня
Термін кредитування
від 3 до 24 місяців
Сума кредиту
від 1000 до 200 000 грн
Річна процентна ставка
від 0,0001%
Щомісячна комісія
від 0 до 3,5%
Комісія за надання кредиту
від 0 до 12,5%

Без довідки про доходи
Дострокове погашення без комісій
Послуги (доставка, складання, занос) НЕ кредитуються

Купуйте товари в безпроцентну розстрочку там, де Вам зручно!

НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Oригінал паспорта
Оригінал ідентифікаційних коду
Рахунок-фактура з магазину
Контактна інформація
Телефон: 0 800 30 00 52
1
false
false
true
Вилучити
Змінити
tr